Bloggintresserade

söndag 9 januari 2011

Tänkte berätta lite mera om min blogg och tanken bakom den.

Har gjort en blogg förut men den blev inte alls bra, faktum är att jag tror inte ens att jag är en "bloggare" så att säga. Men jag undrar vad som får väldigt många att starta en blogg och blogga? Jag tänker själv försöka besvara den frågan genom att själv starta en blogg och blogga, hehe. Vi får se om jag fastnar för det och tycker detta är kul, gör ju detta trots allt bara för att se ifall jag gillar det.
Min design på bloggen är inspirerad av Japan och mina intressen. Något som skulle vara häftigt var ifall jag en dag kunde blogga internationellt (kanske tillochmed på JAPANSKA!). Men just för stunden är bara min bloggrubrik på japanska haha, dock får vi se om detta kan utökas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar