Bloggintresserade

onsdag 2 mars 2011

Stockholm

Eftersom jag hade bara en lektion idag gick Malin och jag till Coop. Efter det så drog jag hem, lämnade tunga skolväskan hemma och åkte tillbaka till stan för att möta upp mamma där! Jag köpte äntligen mitt löshår. Fick ca 2 m löshår, 45 cm långt och 8 st clips för bara 599 kr! Det var nog det billigaste jag varit med om och blev så otroligt lycklig att mamma hittade butiken, har ingen annan än henne att tacka. Tack mamma! <3

Jag köpte ju Palty för ett litet tag sedan och efter många videor på Youtube.com av b la asiater och andra människor med mörkt hår eller redan färgat hår så både såg man själv och de sa att färgen inte hade fungerat. Jag provade därför att bleka mitt hår och sen färga med Palty. Tråkigt nog blev mitt hår bara lite gråare och inte alls ljusbrunt som paketet lovade. Färgade sedan med en intensivtoning på mitt missfärgade hår och det blev bara lite rödare i tonen. Efter det fick jag nog och bestämde mig för att återgå till min naturliga hårfärg: mörkbrun! Mamma köpte färgen och jag färgade och nu får det vara slut på färgandet (iallafall på några år).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar